تماس با ما خانه
RSS

روزنامه شرق نوشت:

آرایش عروس به قیمت جان او تمام شد و کلاه‌گیس جشن عروسی را به مجلس عزا تبدیل کرد.
در این حادثه که در شهرستان هشتبندی واقع در استان هرمزگان رخ داد عروس جوان وقتی به آرایشگاه رفت طبق قرار قبلی از آرایشگر خواست کلاه‌گیسی را که سفارش داده بود روی سر او بگذارد اما به محض اینکه کلاه روی سر عروس چسبانده شد او به شدت احساس سوزش کرد و موضوع را به زن آرایشگر اطلاع داد اما این زن به وی گفت سوزش طبیعی و به خاطر گیره‌ها و موادی است که استفاده کرده است.

سوزش لحظه به لحظه بیشتر می‌شد اما هرچه عروس اعتراض می‌کرد آرایشگر حاضر نبود موضوع را بررسی کند تا اینکه دختر جوان دیگر تحملش را از دست داد و کلاه را از سرش برداشت. در این هنگام بود که عقربی سیاه و سمی روی سر او مشاهده و معلوم شد سوزش سر وی به خاطر نیش عقرب است. عروس جوان به سرعت به بیمارستان منتقل شد و پزشکان تلاش کردند جان او را نجات بدهند اما کوشش‌ها فایده‌ای نداشت و این دختر جان خودش را از دست داد و عروسی به عزا تبدیل شد.

این نخستین بار نیست که تلاش برای زیباتر شدن به قیمت جان عروس تمام می‌شود، پیش از این نیز حوادثی از این دست رخ داده بود. در یکی از این موارد دختری که می‌خواست شب عروسی برنزه شود بیش از حد مجاز از دستگاه سولاریوم استفاده کرد و به کام مرگ فرو رفت.

این دختر ۲۴ساله در شب حنابندان ناگهان از حال رفت و او را به بیمارستان منتقل کردند. دختر که بوی تعفن می‌داد به سرعت مورد آزمایش و عکسبرداری قرار گرفت و مشخص شد امعا و احشای او به شدت آسیب دیده و به‌گونه‌ای که پخته‌شده به نظر می‌رسد. پزشکان نتوانستند برای نجات این دختر کاری انجام بدهند و او جان باخت. پس از آن با شکایت والدین عروس نگون‌بخت پرونده‌ای تشکیل و مشخص شد دختر جوان بیش از حد مجاز از دستگاه سولاریوم استفاده کرده و اشعه‌های این دستگاه اعضای داخلی بدنش را از بین برده و عفونی کرده و به همین علت نیز وی جان باخته است.

در چند حادثه دیگر نیز انجام عمل‌های زیبایی و آرایش‌های غیراستاندارد سبب نابینایی عروس‌ها شده است. در یکی از این موارد که پرونده‌اش در اختیار بازپرس دادسرای جرایم پزشکی تهران قرار گرفته بود دختری جوان از یک چشم‌پزشک به این دلیل که باعث نابینایی وی شده است، شکایت کرد. این دختر توضیح داد قصد داشت شب عروسی چشمانش سبزرنگ دیده شود برای همین انجام چنین کاری را به یک پزشک سپرد اما بینایی‌اش را از دست داد.

شاکی که به خاطر ضعیف بودن چشمانش هرگز از لنزهای رنگی استفاده نکرده بود وقتی تصمیم خودش را برای شب عروسی قطعی کرد سراغ یک پزشک رفت و با او مشورت کرد. این دختر ماجرا را چنین شرح داد: «با رضایت همسرم تحت نظر پزشک یک جفت لنز رنگی تهیه کردم. به محض اینکه لنزها را گرفتم آنها را داخل چشم‌هایم قرار دادم. می‌خواستم زیباتر به نظر برسم. از همان ابتدا چشمانم می‌سوخت اما اعتنایی نکردم.

این سوزش روز به روز بیشتر می‌شد تا اینکه صبح روزی که قرار بود مراسم عروسی‌ام برگزار شود وقتی از خواب بیدار شدم فهمیدم چشمانم نمی‌بیند تا قبل از آن اشک و سوزش را تحمل کرده بودم ولی نمی‌توانستم قبول کنم کور شده‌ام. بعدا معلوم شد نابینایی‌ام به خاطر اثرات همان لنزهایی است که پزشک آنها را تایید کرده بود.»

در ماجرایی دیگر یک عروس جوان که قصد داشت در مراسم ازدواج از مژه مصنوعی استفاده کند وقتی چند ساعت مانده به شروع جشن به آرایشگاهی در شمال تهران رفت آرایشگر به جای استفاده از چسب‌های مخصوص از چسب معمولی استفاده کرد و نفوذ چسب به داخل چشمان عروس بینایی او را گرفت.

امتیاز شما به این مطلب :

comment rss - Trackback

  1. زهرا گفت:

    ممنونم از اطلاع رسانیتون اما باعث ترس من شد من دختریم که زیاد از وسایل آرایشی استفاده میکنم مطلبتون باعث شد یکم تو کار آرایشگرم یا استفاده از وسایل رایشی هوشیارشم.

  2. محمد جهاندیده گفت:

    واقعا که همه این حوادث خیلی ناراحت کننده بودن من که خیلی ناراحت شدم

  3. عسل گفت:

    mersi az matlabeton.kheili narahat konandast

  4. شروین گفت:

    سلام خدا به داد دامادهای نگون بخت برسه چه شب عروسی شده براشون

  5. مهلا گفت:

    این زمونه هیشکی به حال دیگری رحم نمیکنه ارایشگرا فقط پول براشون مهمه.پس خودمون بایدمواظب باشیم!!!

  6. سيمين گفت:

    حاضرم بميرم اما يه عمر كور نباشم واقعا وحشتناك بود

  7. mitra گفت:

    این اتفاقات واقعاوحشتناک بودن.بیچاره چه ارزوهایی داشته

» ارسال نظرات

کلیه حقوق این سایت ، متعلق به نازخاتون می باشد و استفاده از مطالب و تصاویر این سایت با ذکر منبع بلامانع است .
طراحی سایت : بلاگ اسکین